پرداخت من موفق بود، اما محصول را دریافت نکرده‌ام

اگر رسید خرید را از بازار دریافت نموده‌اید، یا خرید شما در بخش تراکنش‌ها ثبت شده است، اطمینان داشته باشید که خرید شما با موفقیت به ثبت رسیده است، برای دریافت این خرید لازم است با همان حسابی که در بازار اقدام به خرید نموده‌اید در بازار لاگین باشید و سپس وارد برنامه مورد نظر شوید.

اگر از این طریق مشکل مرتفع نشد لازم است از طریق اطلاعات تماس موجود در صفحه برنامه (مطابق عکس) این مورد را با توسعه‌دهنده برنامه مطرح فرمایید.

اگر توسعه‌دهندهٔ مشکل شما را حل نکرد، شماره پیگیری خرید (توکن) ناموفق خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید. از قسمت خرید شده‌ها، در سربرگ تراکنش‌ها توکن خرید خود را می‌توانید ببینید.

آیا این جواب سوال شما بود؟


به راحتی با ما تماس بگیرید
تماس تلفنی مستقیم
ساعات کاری: ۹ الی ۱۸

ارسال سوال
پاسخ کمتر از ۱۲ ساعت