پرداخت من موفق بود، اما محصول را دریافت نکرده‌ام

اگر رسید خرید را از بازار دریافت نموده‌اید، یا خرید شما در بخش تراکنش‌ها ثبت شده است، اطمینان داشته باشید که خرید شما با موفقیت به ثبت رسیده است، برای دریافت این خرید لازم است با همان حسابی که در بازار اقدام به خرید نموده‌اید لاگین باشید و سپس وارد برنامه مورد نظر شوید.

اگر از این طریق مشکل حل نشد لازم است از طریق اطلاعات تماس موجود در صفحه برنامه (مطابق عکس) این مورد را با توسعه‌دهنده برنامه مطرح نمایید .


اگر از این طریق مشکل شما حل نشد، شماره پیگیری خرید (توکن) ناموفق خود را از طریق گزینه "ارسال سوال" یا "تماس" در پایین همین صفحه، با ما در تماس باشید تا ما این مشکل را پیگیری نماییم. در بخش "ویرایش حساب کاربری" در قسمت تراکنش‌ها، توکن خرید خود را می‌توانید ببینید.



آیا این جواب سوال شما بود؟