برنامه‌های درون بازار


چگونه برنامه‌ای را پس دهم؟

اگر از برنامه‌ خریداری شده‌ به هر دلیل رضایت ندارید، می‌توانید آن را تا سه روز پس از خرید با طی کردن مراحل زیر پس دهید: 

  1. در وب‌سایت کافه‌بازار وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در نوارابزار بالای صفحه وارد قسمت «خریدها» شوید تا لیست برنامه‌های خریداری شده شما نمایش داده شود.
  3. در مقابل برنامه‌هایی که در سه روز اخیر خریداری کرده‌اید عبارت «گزارش مشکل خرید» نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به پس دادن محصول روی این عبارت کلیک کنید.
  4. دلیل پس دادن محصول را انتخاب و توضیحات مربوط به مشکل خود را وارد کنید. سپس روی گزینهٔ «پس بگیر» کلیک کنید. در همین لحظه برنامه موردنظر از لیست برنامه‌های خریداری‌شده حذف و اعتبار شما بازگردانده می‌شود. 

توجه: در صورت استفاده غیرمنصفانه یا سواستفاده از این امکان، کافه‌بازار حق پیگیری قضایی و تعلیق حساب کاربری فرد مورد نظر را برای خود محفوظ می‌داند. 

خریدهای درون‌برنامه‌ای فقط با نظر توسعه‌دهنده بازگردانده خواهد شد. به همین علت لازم است در این مورد با توسعه‌دهنده برنامه تماس بگیرید.

آیا این جواب سوال شما بود؟


به راحتی با ما تماس بگیرید
تماس تلفنی مستقیم

ارسال سوال
پاسخ کمتر از ۸ ساعت